fredag 1 februari 2019

Skolbibliotekariens lästa böcker: januari

Tid att städa av Fanny Ambjörnsson
Att vara jag av Anna Höglund
The memory book av Lara Avery
Mannen i skogen av Jens Liljestrand
Ja jag har mens hurså? av Clara Henry
Bränn alla mina brev av Alex Schulman
Pride av Ibi Zoboi
Pappaklausulen av Jonas Hassen Khemiri
I ljusets makt av Leigh Bardugo
Skynda att älska av Alex Schulman
Never let me go av Kazuo Ishiguro
Min historia av Petter Northug
Girls just wanna have fundamental rights av Jessica Hallbäck
Liv 3.0 av Max Tegmark
That's not what happened av Kody Keplinger
Girl made of stars av Ashley Herring Blake
Jag är inte perfekt, tyvärr av Michaela Forni
Syskonen av Tessa Hadley
Flickan från Småland av Charlotte Perrelli
Gustav Vasa: en furste bland furstar av Olle Larsson
Brännmärkt av Lizette Edfeldt
La cheffe av Marie Ndiaye
The truth about Alice av Jennifer Mathieu
Internet är trasigt av Martin Gelin och Karin Pettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar