torsdag 1 november 2018

Skolbibliotekariens lästa böcker: oktober


Hur jag lärde mig förstå världen av Hans Rosling
Moder Justitia av Ida Eklöf
Slutet av Mats Strandberg
Stjärnklart av Lars Wilderäng
A semi-definitive list of worst nightmares av Krystal Sutherland
Saker jag hade velat veta när jag var 15 av Johanna Wester och Diana Olofsson (red.)
Hungrigt hjärta av Robert Eriksson
Lilla Berlin 3: Leva life av Ellen Ekman
Mizeria av Melody Farshin
Sweet lolita av Kicki Sehlstedt
Ryck upp mig! av Siri Strand och Emma Westas Rödin
Florence Stephens förlorade värld av Lena Ebervall
Czentes omega av Anna Jakobsson Lund
Lilla Berlin 5: Netflix och chill av Ellen Ekman
Vår fotboll av Erik Niva
Allt det här är sant av Lygia Day Peñaflor
Fresh ink av Lamar Giles (red.)
Nu och för alltid Lara Jean av Jenny Han
Love & luck av Jenna Evans Welch
Ett jävla solsken av Fatima Bremmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar