onsdag 4 mars 2020

Skolbibliotekariens lästa böcker: februari


Nickelpojkarna av Colson Whitehead
Bloom av Kevin Panetta
Lanny av Max Porter
I allmänhetens tjänst av Edward Snowden
Infinity son av Adam Silvera
Mat, myter och maskiner av Andreas Håkansson
Sverigevänner av Jonathan Lundberg
Maskiner som jag av Ian McEwan
Ålevangeliet av Patrik Svensson
Five feet apart av Rachael Lippincott
Min historia av Michelle Obama
Allt jag vet om kärlek av Katja Timgren
The bookish life of Nina Hill av Abbi Waxman
Yrsel av Annika Widholm
Dietkompassen av Malin Attefall
Jag av Elton John
Att arbeta med yrkes- och ämnestexter i gymnasieskolan av Yvonne Hallesson
Jag klyver er itu av Tamara Mivelli
de av Helle Helle
Händelsehorisonten av Balsam Karam
Molnfri bombnatt av Vibeke Olsson
One of us is next av Karen M. McManus
Smartare än din telefon av Siri Helle
Monster i terapi av Mats Strandberg och Jenny Jägerfeld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar